اينجا همچي درهمه اينجا همچي درهمه .

اينجا همچي درهمه

معرفي سايت هزارت پويان مختاري

 در طول 3 قرن گذشته، بازي هاي مجازي هميشه مهم ترين بسته بازي هايي بوده اند كه يك بازيكن مي تواند انجام دهد. اين بازي‌ها به قدري محبوب هستند كه حتي برخي از بازي‌ها به قرن بيستم بازمي‌گردند و اكنون تقريباً همه مردم در سراسر جهان آن‌ها را بازي مي‌كنند. اكنون اين صنعت متحول شده و روش هاي سنتي آن تغيير كرده است.

 امروزه بازيكنان در سرتاسر جهان روي صندلي هاي خود مي نشينند و بازي مورد علاقه خود را با تلفن همراه يا رايانه شخصي خود انجام مي دهند. با توجه به محدوديت هاي دولتي، اين روش بازي هاي مجازي در برخي از كشورهاي اسلامي مانند ايران و عراق به قدري فراگير مي شود كه حتي روي پلتفرم هاي بين المللي خود نيز كار مي كنند.

يكي از اين وب‌سايت‌ها كه نقش اساسي در اين صنعت در ايران داشت، سايت هزارت حضرات است. هزارت اكنون پيشروترين وب سايت ارائه دهنده بازي هاي مجازي در صنعت بازي هاي مجازي آنلاين است و بسياري از رقبا از پلت فرم ارائه خدمات آنها كپي مي كنند.

هزارت توسط يكي از مشهورترين خوانندگان و كارآفرينان ايراني، پويان مختاري ساخته شد. امروز پويان پلتفرمي ايجاد كرده است كه تمامي افرادي كه علاقه مند به انجام بازي هاي مجازي رايگان هستند مي توانند در آن حضور داشته باشند و با دوستي با ساير بازيكنان نه تنها اوقات خوشي را سپري كنند بلكه مي توانند امتيازات اضافي را نيز كسب كنند كه مي تواند رتبه خود را در بازي ارتقا دهد. اكنون وقت آن است كه نگاهي گذرا به اين وب سايت بيندازيم و گزينه هاي آن را ارزيابي كنيم.

پويان مختاري كيست؟

در دنياي امروز، شبكه هاي اجتماعي نقشي حياتي در معروف كردن مردم ايفا مي كند. از نظر برخي، تأثير آن بيشتر از تلويزيون ملي است. پويان مختاري خواننده اي فولكلور بود كه خواندن ترانه هاي لري را در ايران آغاز كرد. او در يكي از شهرهاي جنوبي به نام ايذه به دنيا آمد و پس از ورشكستگي پدرش، پويان به كرج نقل مكان كرد، جايي كه داستانش مسير جديدي به خود گرفت.

وقتي در كرج بود با دختري كه منشي يك سالن زيبايي بود آشنا شد و با راهنمايي او به تركيه مهاجرت كرد و همين سفر بود كه زندگي او را تغيير داد. زندگي در استانبول فرصتي عالي براي او ايجاد كرد تا وب سايتي ايجاد كند كه در آن افرادي كه عاشق بازي هاي مجازي هستند بتوانند يكديگر را پيدا كنند و بازي هاي مورد علاقه خود را انجام دهند.

اكنون مختاري يك تاجر خوش سابقه است كه انواع مختلفي از كار در كشورهاي مختلف دارد. تنوع برند آن از صنعت بازي گرفته تا پوشاك و لوازم آرايشي شروع مي شود. امروز نگاهي گذرا به مهم ترين دستاورد او يعني هزارت خواهيم انداخت.

بازي هاي پشتيباني شده توسط هزارت

همانطور كه قبلا ذكر شد هزارت عمدتاً يك وب سايت مبتني بر مجازي است. با اين حال، از انواع ديگر بازي ها مانند Mounty رايگان و Crash نيز پشتيباني مي كند. در حال حاضر، ما قصد داريم در مورد اين بازي ها به طور مفصل بحث كنيم. از آنجايي كه بازي‌هاي مجازي مانند Pokemon Go و Counter Strkie عمدتاً با امتياز بازي مي‌شوند، اين وب‌سايت به بازيكنان جديد امتيازات رايگان ارائه مي‌دهد كه مي‌توانند با بازي با بازيكنان ديگر برنده‌هاي بيشتري شوند. بازيكنان مي‌توانند از فرآيند فروشنده امتياز در بازي استفاده كنند و امتياز بيشتري براي انجام بازي‌ها كسب كنند.


بحراني ترين بازي ارائه شده در اين وب سايت كرش است. براي كساني كه با اين بازي آشنا نيستند، بايد به نحوي روند را شرح دهيم و سپس به آنها كمك كنيم تا بازي را بهتر درك كنند. crash يك بازي آنلاين فارسي است كه براي سه سال متوالي به عنوان بهترين بازي آنلاين معرفي شده است. بازي تعدادي اعداد تصادفي ارائه مي دهد و اين وظيفه بازيكن است كه آخرين عدد ارائه شده را پيش بيني كند و الگوريتم توليد اعداد را قبل از رسيدن به پايان متوقف كند.


بازي مهم ديگري كه پويان مختاري اعتبار آن را مي پذيرد، ميدان مين است. در اين بازي يك الاغ بايد از ميداني پر از مين عبور كند. اين بازي همچنين يك بازي امتياز ساز است، يعني اگر در اين بازي نتايج خوبي كسب كنيد مي توانيد از امتيازات خود در بازي هاي ديگر استفاده كنيد.البته به پويان مختاري به تنهايي دارنده سايت هاي شرط بندي نيست كه شما بخواهيد در سايت اين فرد به بازي مشغول به بازي شويد.از ديگر افرادي كه ميتوان به آن اشاره كرد ساشا سبحاني است.

ساشا سبحاني كيست؟

ساشا سبحاني يكي از مشهورترين سلبريتي هاي فعال در شبكه هاي اجتماعي است كه توانسته طرفداران زيادي را به طرف خود جذب كند.

او همچنين يكي از خوانندگاني است كه توانسته سبكي جديدي را ايجاد و به دنياي موسيقي معرفي كند و به همين خاطر هم در ايران و هم در اسپانيا هواداران زيادي را به طرف خود جذب كرده است. وي كه به خاطر اينكه پدرش شغل دولتي داشت، به آقازاده و البته يكي از مهم ترين شاخ هاي اينستاگرام معروف است و به همين خاطر هم دردسرهاي زيادي را ايجاد كرده است. پدرش در مصاحبه اي گفته بود كه ديگر او را به عنوان فرزند قبول ندارد.

اين اينفلوئنسر حاشيه هاي زيادي را به وجود آورده است. علاوه بر اينستاگرام و خوانندگي اين فرد داراي سايت شرط بندي است و يكي ديگر از منبع هاي درآمد وي از طريق ان سايت است.

البته بيشتر مردم ايران موزيك هاي اين فرد را گوش نميدهند و اين فرد را در صنعت موسيقي قبول ندارند.  خوانندگاني كه بيشتر در چشم مردم محبوب هستند ميتوان به عليشمس اشاره كرد. اين خواننده يكي از معروف ترين خوانندگان در بين مردم ايران است و طرفداران بسيار زيادي نيز دارد. عليشمس در مقايسه با ساشا آهنگ هاي بهتر و خاطره انگيزي را براي مردم ايران خوانده است. 


چرا بايد حضرت را انتخاب كنيم؟


همانطور كه قبلاً مي دانيد هزارت مانند ساير وب سايت هاي ارائه دهنده بازي مجازي نيست. بازيكناني كه آن را انتخاب مي كنند دوست دارند ساير بازيكنان حرفه اي را درست مانند خودشان ببينند و هزارت اين فرصت را براي آنها فراهم مي كند. اگر بازيكناني كه مي‌خواهند تجربه‌اي معتبر از بازي‌هاي مجازي داشته باشند، حتماً به شما توصيه مي‌كنيم كه نگاه خوبي به هزارت داشته باشيد.
جمع بنديدر اين مقاله سعي كرديم به طور خلاصه شما را با معروف ترين دارندگان سايت هاي شرط بندي ايرانمي آشنا كنيم.

بي شك افراد بسيار زيادي وجود دارد كه تبليغ سايت هلاي شرط بندي را انجام ميدهند ولي يكي از معروف ترين اين افراد پويان مختاري و ساشا سبحاني است كه هر دو فرد در چندسال اخير مشغول به كار خوانندگي نيز هستند. ما در تلاش هستيم كه در اينجا آخرين و جديدترين اخبار سلبريتي ها و بلاگرهاي معروف  اينستاگرام را براي شما پوشش دهيم.


منبع : سايت ايرانيان سلبريتي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۶:۵۰ توسط:بشرا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :